hjælp !!!!!!!!!deling af internet
Fra : kim rasmussen

Dato : 28-02-03 18:27

jeg har installeret bredbånd på min ene pc (speedstream) det virker også
fint men de andre pc ere der er sat i min hub kan ikke komme på hvad er det
der er gået galt
mvh kim

Fra : Kim

Dato : 28-02-03 18:39

"kim rasmussen" <anita-kim@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> jeg har installeret bredbånd på min ene pc (speedstream) det virker også
> fint men de andre pc ere der er sat i min hub kan ikke komme på hvad er
det
> der er gået galt

Er speedstream en router?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-02-03 22:26

"Kim" <weed@buzzle.com> skrev i en meddelelse
> Er speedstream en router?

Speedstream er et firma. De laver både modems og routere

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kim

Dato : 01-03-03 10:08

> "Kim" <weed@buzzle.com> skrev i en meddelelse
>
> Speedstream er et firma. De laver både modems og routere

Ok takker, det er altid rart at lære nye ting :)

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 01-03-03 10:56

On Fri, 28 Feb 2003 22:25:46 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Speedstream er et firma. De laver både modems og routere

Speedstream er et mærke, der kan dække over både modems og routere.
Speedstream-udstyr produceres af firmaet Efficient Networks, som nu
ejes af Siemens.

/Jarlskov

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-03-03 11:01

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> skrev i en meddelelse
> Speedstream er et mærke, der kan dække over både modems og routere.
> Speedstream-udstyr produceres af firmaet Efficient Networks, som nu
> ejes af Siemens.

Korrekt

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kim

Dato : 01-03-03 10:07

> [...]
> jeg har installeret bredbånd på min ene pc (speedstream) det virker også
> fint men de andre pc ere der er sat i min hub kan ikke komme på hvad er

Ok jeg har fået din mail, du skal bruge en router eller flere ip adresser
for at
de andre kan komme på også, det er ikke nok med et hub :)