VPN og Linksys
Fra : René Jørgensen

Dato : 25-02-03 21:58

Hej !

Jeg kan ikke få min VPN forbindelse til arbejde til at fungere.

Jeg har fået adsl med en linksys router.

Jeg har fået at vide at jeg skal åbne følgende porte på routeren så skulle
det virke:

Portnr, udp, 500 og 2746

Men hvordan gør jeg det, så det virke ?

TDC siger at de ikke vil hjælpe, da de kun hjælper med konfiguration af
routere til virksomheder.

På forhånd mange tak for hjælpen

Hilsen

René

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 26-02-03 08:43

"René Jørgensen" <renerj@(fjerndette)oncable.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har fået adsl med en linksys router.
>
> Jeg har fået at vide at jeg skal åbne følgende porte på routeren så skulle

Hvis det er ipsec, skal du også bruge ip protokol 50.

--
Svend

Fra : René Jørgensen

Dato : 26-02-03 09:15

"Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> skrev i en meddelelse

> "René Jørgensen" <renerj@(fjerndette)oncable.dk> wrote in message

> Hvis det er ipsec, skal du også bruge ip protokol 50.

Hvor og hvordan opsætter jeg så dette ?

Hilsen

René

Fra : Svend

Dato : 26-02-03 15:56

"René Jørgensen" <renerj@(fjerndette)mail.dk> wrote in message

> Hvor og hvordan opsætter jeg så dette ?

Har du kigget i det nye nummer af aod ?

--
Svend

Fra : Jan Larsen

Dato : 01-03-03 09:25

> skulle

> Hvor og hvordan opsætter jeg så dette ?

Åbn din browser og skriv http://192.168.1.1/ så skulle du gerne få kontakt
med din router derefter går du ind i fanebladet helt ude til højre
"Advanceret" derinde kan du sætte portene op.

Venlig Hilsen
Jan Larsen
www.midtsjaellands-portal.dk

Fra : René Jørgensen

Dato : 02-03-03 18:47

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Åbn din browser og skriv http://192.168.1.1/ så skulle du gerne få kontakt
> med din router derefter går du ind i fanebladet helt ude til højre
> "Advanceret" derinde kan du sætte portene op.

Tak det virker.

Jeg fandt en andet tråd hvor der stod at der skulle bruges passwordet:
admin.

Hilsen

René