Opgradering af adsl; Tiscali
Fra : Hafez Al-Assad

Dato : 20-02-03 19:14

Er der nogen i gruppen som ved hvad en "opgradering" af den eksisterende
adsl linje hos Tiscali koster. Har ikke kunnet finde det på deres
hjemmeside..

Jeg har en forbindelse med modem

Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-02-03 19:56

"Hafez Al-Assad" <none@none.dk> skrev :

>Er der nogen i gruppen som ved hvad en "opgradering" af den eksisterende
>adsl linje hos Tiscali koster. Har ikke kunnet finde det på deres
>hjemmeside..

Jeg ved det ikke, men kan ikke forestille mig at opgraderingen
koster noget.

Derimod muligvis omvendt.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-02-03 10:54

Hej Hafez Al-Assad, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Er der nogen i gruppen som ved hvad en "opgradering" af den
> eksisterende adsl linje hos Tiscali koster.

Ja, ingenting.

Noter evt. <http://www.kundeservice.tiscali.dk/gebyrer.php> ned, så du
har den ved hånden. Den er velsignet overskuelig.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Hafez Al-Assad

Dato : 22-02-03 11:48

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Takker mange gange for dit link

Martin