lortecybercity.dk
Fra : Frank Pedersen

Dato : 20-02-03 13:16

her er der en der har laver en side on de udbyderer der findes på marked i
dag...ris og ros..
du bestemmer...har du en historie..så skriv i forummet..
med venlig hilsen
Frank Pedersen.

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-02-03 13:42

> her er der en der har laver en side on de udbyderer der findes på marked i
> dag...ris og ros..
> du bestemmer...har du en historie..så skriv i forummet..

Er det dig der har lavet siden?

mvh
Kim Jensen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-02-03 19:13

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message

> Er det dig der har lavet siden?

Selfølgelig er det det, han har været ude med riven før.

Hygge

Kim

Fra : Rune Manscher

Dato : 21-02-03 09:48

"Frank Pedersen" <vappe@get2net.dk> wrote in message
> her er der en der har laver en side on de udbyderer der findes på marked i
> dag...ris og ros..
> du bestemmer...har du en historie..så skriv i forummet..

3/ Har du bare lagt folk fra Cybercity navne ud på nettet ?
"Nej jeg har spurgt ved henvendelser om de forskellige havde noget imod at blive
lagt på en side , og langt de fleste har svaret nej tak! og er som følge deraf
ikke lagt ud."

Han har nok spurgt sig selv om han gerne ville stå med navns nævnelse på siden,
og så sagt nej. Er det ikke lidt usselt/useriøst at lave sådan en side, og så
ikke engang stå frem med eget navn ? Eller er det bare mig der ikke kan finde
det ?

*Rune

Fra : Allan Joergensen

Dato : 21-02-03 10:05

Rune Manscher <manscher@hotmail.com> wrote:

> [...]
> lagt på en side , og langt de fleste har svaret nej tak! og er som følge deraf

Nu fik jeg lige taget mig sammen til at kigge på det site, der for mig
at se bare er "alle andre har et, så jeg vil også". Jeg faldt så over
dette:

"På femte dagen havde jeg endelig fået nok og kontaktede Ekstra- Bladet"

Var det medieluder, jeg hørte nogen hoste?

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"Tell me I'm crazy" - Fox Mulder "Mulder, you're crazy!" - Dana Scully

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-02-03 10:10

"Allan Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
> "På femte dagen havde jeg endelig fået nok og kontaktede Ekstra-
Bladet"
> Var det medieluder, jeg hørte nogen hoste?

Ja. Vi kan så alle lægge i det hvad vi vil, at EB valgte ikke at tage
sagen op.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 21-02-03 11:56

> Ja. Vi kan så alle lægge i det hvad vi vil, at EB valgte ikke at tage
> sagen op.

Det tror jeg heller ikke....

Som jeg svarede i går i dk.edb.internet.udbydere, hvor Frank også havde
postet sit link:

Tjaaa, hvad kan man sige. Jeg tæller 52 indlæg i dit forum siden d.
03.02.03, hvor du postede samme link i dk.edb.internet.
Så nogen stor "forbrugersuccess" har det næppe været.

Jeg fastholder mit svar fra dengang:

Med venlig hilsen
Tobias