hvilken router
Fra : Henrik Vinther

Dato : 15-02-03 16:11

Hej. Jeg skal sætte en TDC ADSL op for en ven, og skal bruge en router, så
hum kan få flere maskiner på.

Er der nogen der specielt kan anbefales, eller nogen man skal holde sig
langt væk fra??

Fra : Jesper Lundorf Thusg~

Dato : 15-02-03 19:32

Jeg bruger en switch (4+1 port), og har så en dynamisk IP for hver PC.
De to første dynamiske IP'er er gratis, de to næste koster lidt.
Jeg har TDC bredbånd, går ud fra at det er det du er ved at sætte op.

Fra : Rune Manscher

Dato : 15-02-03 19:55

"Henrik Vinther" <hvinther@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> hum kan få flere maskiner på.
>
> Er der nogen der specielt kan anbefales, eller nogen man skal holde sig

Mon ikke sådan en her kan bruges:

http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?vareID=43823

Praktiske erfaringer - fx. om overhovedet kan bruges - har jeg dog ingen af (og
skulle måske nok så have blandet mig helt uden om)

*Rune

Fra : Sten Hansen

Dato : 16-02-03 02:36

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

af (og
> skulle måske nok så have blandet mig helt uden om)

Har sat et par af disse D-link DI-604 op, den virker bare og kører som en
drøm.
Kan varmt anbefale den.

Sten Hansen

Min mailadresse er gyldig i max. otte uger eller til jeg modtager spam.