CC Adsl boost til 2 MB men får kun 960 kb ~
Fra : Onix

Dato : 15-02-03 14:00

HEJ ng !

Jeg har i dag boostet mit cybercity adsl fra 256 til dl. 2 mb, men den giver
kun 960 kb i dl. Jeg har kontaktet cc og de oplyser at det er min
forbindelse der ikke kan 2 MB , jeg forklarer supporteren at jeg adskillige
gange har haft boostet til 2 MB uden problemer. Så kom en forklaring med at
det var min modem der automatisk kun accepterede 960 kb hvis der var knas på
linien. Derudover en forklaring med at der kunne være fugt i linien og
derfor problemer med hastigheden.

For mig lyder forklaringen lidt tynd ? Opfatter det som de ville spise mig
af med denne forklaring....jeg har betalt 45 kr. for et døgn med 2 mb og får
kun 960 kb, trist. ! (når jeg bestiller 1 mb kører den upåklageligt med den
hastighed)

ka' nogle gi nogle bud på ovenstående ? Kommentarer velkommen !!!

MVH
ONIX

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-02-03 14:10

"Onix" <3kantsomr@fjernofir.dk> skrev:

> ka' nogle gi nogle bud på ovenstående ? Kommentarer velkommen !

CC skal naturligvis levere de lovede 2 MBit, såfremt de ikke gør det
skal de tilbagebetale det indbetalte beløb da de ikke overholder deres
del af aftalen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 15-02-03 14:18

In article <b2ldeh$mae$1@news.cybercity.dk>, Onix wrote:

> [...]
> kun 960 kb, trist. ! (når jeg bestiller 1 mb kører den upåklageligt med den

Forklaringen lyder rimelig nok, du skal dog ikke betale for mere end du
får.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Beeping is cute, if you are in the office ;)

Fra : Rune Manscher

Dato : 15-02-03 17:00

"Onix" <3kantsomr@fjernofir.dk> wrote in message
> [...]
> kun 960 kb, trist. ! (når jeg bestiller 1 mb kører den upåklageligt med den

Jeg vil bestemt også mene, at forklaringen er ok, men du skal nok hive fat i
kundeservice på mandag og snakke om en returbetaling ell. lign.

*Rune