TDC bredbånd, Speedstream modem
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-02-03 20:12

Hej

Jeg har bestilt TDC bredbånd, til oprettelse om en månedes tid..

Jeg har alligevel smukigget på sagerne.. Og det er jo helt anderledes end
den forholdsvis store Siemens modem og filter jeg havde sidst....

Er der nogen der ved om man speedstream modemmet har den ekstra kanal på
64/32 Kbit hvis den er ledig fra centralen? Jeg har nemlig kun oprettet en
256/128 til at starte med,, og så er der jo meget at mærke på de ekstra 8/4
KB/s

Bare irreterende med den store strømforsygning ved siden af modemmet,, så
var det bedre med den indbyggede i Siemens modemmet.