boomtown?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-02-03 23:07

Hej

tilbyder TDC ikke mere adsl variantenten, boomtown adsl?

Jeg kan ikke finde noget om adsl på deres nye hjemmeside www.boomtown.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 07-02-03 23:48

adressen er www.boomtown.net

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-02-03 08:28

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> adressen er www.boomtown.net

og hvad så, hvad gør forskellen? Begge adresser henviser til IP
62.243.74.234

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-02-03 13:49

Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> tilbyder TDC ikke mere adsl variantenten, boomtown adsl?

Jeg tror det ikke (jeg kan iøvrigt heller ikke finde noget).
Fra nytår samlede TDC jo en stor del af deres skuffer i én, hvorfor
denne ADSL-variant formentlig også er kommet i enhedsskuffen.

Muligvis er den også ændret, så der ikke skal rodes med både supportede
og usupportede produkter (?), men du kan evt. prøve at bladre rundt på
deres site (altså <http://www.teledanmark.dk/).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : TBC

Dato : 09-02-03 20:54

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in message news:<Xns931C8C9A8DB67RudiStegen@dknews.tiscali.dk>...

> Jeg tror det ikke (jeg kan iøvrigt heller ikke finde noget).
> Fra nytår samlede TDC jo en stor del af deres skuffer i én, hvorfor
> denne ADSL-variant formentlig også er kommet i enhedsskuffen.

Fy for dælan da. Boomtown var ellers det mest attraktive (og i mine
øjne eneste attraktive) TDC bud på en ADSL forbindelse. Betyder det så
at kunderne kan se frem til en mer pris på 117 kr om måneden ?

Eller er det ligesom med Telia's BB@home at der ikke optages nye
kunder, men at de eksisterende fortsætter på uændrede vilkår ? ...Alt
andet ville jo nærmest være bondefangeri.

TBC

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-02-03 21:16

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> Eller er det ligesom med Telia's BB@home at der ikke optages nye
> kunder, men at de eksisterende fortsætter på uændrede vilkår ? ...Alt
> andet ville jo nærmest være bondefangeri.

Nu ved jeg ikke hvad man har tænkt sig (jeg har ikke hørt at produktet
forsvinder) men vilkårene giver mulighed for at stoppe produktet med
relativt kort varsel, alternativt overføre kunderne til et andet
produkt, sålænge man giver kunderne mulighed for at springe fra.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-02-03 18:12

> [...]

> tilbyder TDC ikke mere adsl variantenten, boomtown adsl?
>
> Jeg kan ikke finde noget om adsl på deres nye hjemmeside

Prøv igen.

De havde problemer under overførslen af den nye boomtown side.
Her er er udklip fra den nye danske forside:

"Den nye udgave af Boomtown er endelig kommet på benene. Der opstod
uventede problemer under overførslen af nogle vigtige databaser, og
Murphys lov trådte i kraft (Alt der kan gå galt – vil gå galt). Nu er
vi endelig klar til at åbne for det nye Boomtown. "

Så de er der endnu, men om de tilbyder ADSL har jeg ikke lige tjekket.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-02-03 18:14

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> [...]

Det skal være .net adressen. Jeg tror de kører nogle virtuelle hosts
der gør at selvom det er samme IP - så er det forskellige sider. Og .dk
fejler med en sql error lige pt - det gør .net ikke.

Flemming

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 08-02-03 21:21

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in message
> [...]
> der gør at selvom det er samme IP - så er det forskellige sider. Og .dk
> fejler med en sql error lige pt - det gør .net ikke.

Og ligenu fejler .dk siden med en hel anden fejl... :)

//Jonas

Fra : Hans

Dato : 09-02-03 09:10

> Hej
>
> tilbyder TDC ikke mere adsl variantenten, boomtown adsl?
>
> Jeg kan ikke finde noget om adsl på deres nye hjemmeside www.boomtown.dk

Følgende link henviser til en FAQ hvor du finder Boomtown ADSL:

http://boomtown.net/da_dk/help/faq.php

At så de underliggende links om ADSL er døde er en anden sag.

--
Mvh Hans