Patroner til Canon BJC-4000
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 18:29

Hejsa!

Hvor finder jeg billigst blækpatroner til Canon BJC-4000?

Det er ikke min printer, men jeg så, at det både var muligt at købe en
stor sort blækpatron, eller en lille sort og en lille farve.

Det 'skrivehoved' der sad i printeren var dog delt op i to rum hvor de
to patroner skulle side. Hvordan foregår det, hvis man skal bruge den
store sorte patron? Skal man have nyt skrivehoved, eller er den store
patron mulig at sætte direkte i?

Printeren har stået stille et års tid, med patronerne i. Det virker
som om der er en smule farve i endnu, men der kommer ingenting ud når
man printer. Skal skrivehovedet måske også udskiftes, det kan vel være
indtørret?
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Allan Siig Hansen

Dato : 13-03-01 18:51

den lille sort hedder vist bci21-bk og koster max en 50er for en uoriginal
den lille 3farvede bci21-c tror jeg ligger omkring 80-90 ligledes uoriginal
de uoriginale er efter mine erfaringer fuldt ud lige så gode som de
originale.
Det bliver straks være hvis du skal have den store sorte, så vidt jeg ved
fåes den ikke som kopi produkt. den hedder BC 20 og koster ca 280 er sammen
bygget med printhovedet.
Hvis du skal have en printhoved til den 3farvede koster det ca 400 men der
følger også en sort og en 3farvet patron med(de små).
printeren må ikke stå specielt længe uden at blive brugt, så skal print
hovedet puttes i den små plast beholdere som følger med printeren.

Håber du kan bruges.
Regards Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 18:56

Allan Siig Hansen skrev:

> [...]
>den lille 3farvede bci21-c tror jeg ligger omkring 80-90 ligledes uoriginal
>de uoriginale er efter mine erfaringer fuldt ud lige så gode som de

Ja, hvis de findes uorg., så er det dem jeg køber...

>Det bliver straks være hvis du skal have den store sorte, så vidt jeg ved
>fåes den ikke som kopi produkt. den hedder BC 20 og koster ca 280 er sammen
>bygget med printhovedet.

Findes ikke som uorg? Øvøv... De små er MEGET små efter min mening.

>Hvis du skal have en printhoved til den 3farvede koster det ca 400 men der
>følger også en sort og en 3farvet patron med(de små).

Dvs. det er forskelligt printerhoved om man skal bruge farver eller
kun sort?

>printeren må ikke stå specielt længe uden at blive brugt, så skal print
>hovedet puttes i den små plast beholdere som følger med printeren.

Hvad er det der størkner? Er det selve printerhovedet, så må vi jo
have et nyt af dem, eller er det bare patronerne?

>Håber du kan bruges.

Selvfølgelig kan jeg bruges

Fra : Preben Kaas

Dato : 13-03-01 23:02

On Tue, 13 Mar 2001 18:55:58 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Ja, hvis de findes uorg., så er det dem jeg køber...

Nu ved jeg godt nok ikke hvor du bor, men jeg køber i Nyborg

Dataline's (Esselte) uoriginale til kr. 39 for sort og kr. 59 for en
farvepatron.
Kan også købe dem i Odense hvor jeg bor, men der er de en del dyrere.

Hilsen
Preben

ved e-mail fjern xxxx