Asus P5a, bios 1011-005 beta og usb
Fra : Mick Tagmos

Dato : 07-03-03 08:14

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få mit asus board's usb port til at
virke igen, efter jeg har flashet min bios med den nyeste beta fra asus
hjemmeside. Grunden til at jeg flashedet var at jeg havde fået en 40 Gb
disk, som min "gamle" bios ikke kunne finde. Det hjalp så at opdatere
biosen, men tilgengæld virker usb porten ikke.

Jeg har kikke i Bios, efter usb support eller lign. og har ikke fundet noget
som jeg syntes så forkert ud.

mvh

Mick.

Fra : René Prebendorf

Dato : 07-03-03 13:02

"Mick Tagmos" <mick123@adslhome123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> biosen, men tilgengæld virker usb porten ikke.
>
> Jeg har kikke i Bios, efter usb support eller lign. og har ikke fundet

Hej Mick.

USB er som default sat til disabled.

Du kan finde den i BIOS under PNP and PCI setup der skal den stå til
inabled.

Side 52 og 53 i manualen.

Venligst René

Fra : Peter21

Dato : 07-03-03 13:18

On Fri, 7 Mar 2003 08:14:29 +0100, "Mick Tagmos"
<mick123@adslhome123.dk> wrote:

> [...]
>biosen, men tilgengæld virker usb porten ikke.
>
>Jeg har kikke i Bios, efter usb support eller lign. og har ikke fundet noget

Hej Mick. Jeg tror det du har været ude for, er at der er opstået en
fejl under opdateringen af Bios. Prøv at Flashe den igen. Jeg har selv
haft en maskine med dette bundkort og der virkede alle porte efter
opdatering af Bios. Jeg vedhæfter lige Asus Beta Bios samt det sidste
nye flashværktøj. Prøv som sagt at flashe Bios igen, det skulle gerne
løse problermet for dig.
Venlig Hilsen
Peter21