Hvilket?
Fra : Aragorn

Dato : 06-03-03 18:56

Jeg har en P4 2.4GHz 533FSB

JEg skal have et nyt bundkort, men hvad skal jeg vælge???

Fucking ligeglad med:

Raid, OC og prisen... Det skal bare være det bedste.

Og link til en køler der larmer lidt mindre end den orginale intel køler...

På forhånd tak for hjælpen!!!

Fra : stephan [Frb 1957]

Dato : 06-03-03 21:35

"Aragorn" <aragorn23@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Raid, OC og prisen... Det skal bare være det bedste.
>

> Og link til en køler der larmer lidt mindre end den orginale intel

Jeg synes: Asus P4G8X. Det er med Intels nye Granite Bay chipset, altså
dual-channel DDR-RAM og 8x AGP. Kig evt også på tomshardware.com
P4-kølere kender jeg desværre ikke meget til.

Fra : J Larsen

Dato : 06-03-03 22:48

"Aragorn" <aragorn23@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en P4 2.4GHz 533FSB
>
> JEg skal have et nyt bundkort, men hvad skal jeg vælge???

Epox 4SDA5+ har det selv bare kanon stabilt, har godt nok de ting du er
ligeglad med men va,

Mvh.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-03-03 16:10

Aragorn wrote:
> Jeg har en P4 2.4GHz 533FSB
>
> Og link til en køler der larmer lidt mindre end den
> orginale intel køler...

Denne er meget lydløs:
http://studiedata.dk/product.asp?product=930&page=1

Vil du i den billige ende og alligevel pænt nedsat larm:
Silent Viking (Storm?) med justerbar blæser:
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724637922

Uden justerbar blæser:
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724637919

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.