ECS k7s5a ( Harddisk )
Fra : Søren Larsen

Dato : 05-03-03 22:22

Hej

Hvor stor en disk kan dette bundkort tage...
Overvejer at købe en 120 giga

Og lige et Offtopic : nogle forslag til hvilken disk man skal købe til
almenlig brug

Takker
Søren

Fra : TS

Dato : 06-03-03 09:27

Hej

Det kan godt tage en 120 GB disk - og køb en Seagate - de er meget
støjsvage; mere end Maxtor
/TS

Fra : jk

Dato : 06-03-03 10:02

On Wed, 5 Mar 2003 22:22:04 +0100, "Søren Larsen" <bongo@has.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvor stor en disk kan dette bundkort tage...
>Overvejer at købe en 120 giga

Sidste nye officielle bios er fra oktober, og da kendte verden da til
pænt store harddiske

www.ecs.com.tw

>Og lige et Offtopic : nogle forslag til hvilken disk man skal købe til
>almenlig brug

Jeg ville købe een med 8 Mbyte cache, 7200 rpm.

Det er maxtor og western digital, der fører prisracet. Om det er
ata100 eller ata133 er ligegyldigt. WD er desuden næsten ligeså stille
som maxtor fluid.

hilsen

John

Fra : Peter21

Dato : 06-03-03 13:59

wrote:

>Hej
>
>Hvor stor en disk kan dette bundkort tage...
>Overvejer at købe en 120 giga
>
>Takker
>Søren

HEj Søren. ECS K7S5A bundkortet uindetstøtter for tiden harddiske op
til 160 GB. Så det er altså ret store diske dette kort kan klare. Det
er dog ikke alle der har lige gode erfaringer med dette bundkort, men
problemet består i at chipsettet bliver for varmt. Dette lan løses ved
at montere en cpukøler på chipsettet. Jeg har selv gjort dette og har
ingen problemer med kortet.
M.v.h
Peter21

Fra : MaRk

Dato : 08-03-03 15:53

> Og lige et Offtopic : nogle forslag til hvilken disk man skal købe til
> almenlig brug

Køn en seagate

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-03-03 09:01