Lowprofile PCI/AGP kort (MicroATX)
Fra : Thomas More

Dato : 05-03-03 10:55

Hej

Jeg har et MicroATX kabinet + bundkort osv.

Hvis jeg nu vil smide et grafikkort i (det jeg har er onboard) hvordan bærer
jeg mig så ad med at få fat i sådan et lowprofile et der passer i mit
kabinet ?

Er det bare "bagpladen" på grafikkortet der kan skiftes, eller hvordan ?

/Kasper

Fra : Morten

Dato : 05-03-03 20:39

"Thomas More" <thomasmore25@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kabinet ?
>
> Er det bare "bagpladen" på grafikkortet der kan skiftes, eller hvordan ?

Jeg tror ikke du vil kunne finde "det helt vilde" grafikkort, hvis det skal
være lowprofile, men jeg ved at både GF4MX og GF2MX fåes i lowprofile og her
der som regel en ekstra lowprofile bagplade med. Men spørg hos din
forhandler, så du er på den sikre side!

/Morten