Temperatur ved CPU?
Fra : HOLCK Energi

Dato : 04-03-03 23:07

Hej
Er der nogen som kan fortælle hvad temperaturen må være omkring CPU, jeg
måler med en føler der er på ydersiden af køleren den viser nu 27,6 gr.med
kabinettet lukket.
Jeg anvender føler fra et udendør termometer, med den usikkerhed det giver.

Hans Jørgen
holckenergi@mail.dk

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-03-03 23:53

> Er der nogen som kan fortælle hvad temperaturen må være omkring CPU

Det kommer MEGET stærkt an på modellen. Vi kan ikke give dig et svar, før du
oplyser eksempelvis CPU og bundkort.
Man kan jo heller ikke spørge om, hvor hurtigt kan en bil køre, uden at
angive hvilken bil der er tale om =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Martin F

Dato : 05-03-03 00:42

Måler du på køleren, er det ikke temperaturen på cpuen.
Med en Silent Twin over en 1400Mhz AMD Thunderbird er ydersiden af køleren
ca. 40 C når cpu er 45 C.
Men det kan være forskelligt fra system til andet.

Martin

Fra : HOLCK Energi

Dato : 05-03-03 08:47

Bundkort er A7S333, CPU AMD 1800
Samtidig fryser billedet hvis jeg skal ind i BIOS, hvad kan jeg gøre ved
det.

Hans Jørgen
holckenergi@mail.dk