"Bastholm" <Bas00@civil.(FJERN)auc.dk> skrev i en meddelelse
news:b4212t$7ui$1@sunsite.dk
> For et 1/2 år siden købte jeg et gigabyte bundkort i USA, der er
> desværre gået istykker (brændt af).
> Er der nogen der ved hvad jeg gør ?
> Er det nødvendigt at sende det til USA eller er der en importør i dk
> man kan sende det til ?
Undersøg inden du sender noget om det overhovedet er dækket af
garantien. Hvis du har sat 380 Volt til det er det jo ikke sikkert du
får et nyt.
www.zitech.dk og
www.smg.dk er importør og
www.shg.dk er reseller (sidst
jeg tjekkede, står på Gigabyte's hjemmeside under "where to buy"), snak
med dem måske kan de give dig nogle oplysninger. Der er jo nogle firmaer
som har world wide pickup service (eller noget i den retning, det
betyder at det er lige gyldigt hvor produktet er købt, så er der
serviceordning på produktets nuværende destination).
Alternativt send en mail til Gigabyte og spørg om råd. Du kan også sende
en mail til butikken/firmaet i USA.
Jeg har aldrig prøvet en af den slags sager (kommer heller aldrig til
det), men ovenstående er mine bud på hvad der kunne ske.
Held og lykke.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.