hvilket bundkort med Pentium4 2.4 + DDR-SD~
Fra : Don Dandala

Dato : 03-03-03 22:54

hej

jeg er gået lidt sur i de forberedende undersøgelser til køb af ny
computer....

jeg kender ikke særligt meget til intels chipsæt.

så jeg ville spørge hvad i kunne anbefale til en omgang

PENTIUM4 2.4 med DDR-SDRAM PC3000 Kingston HyperX 256MB CL2?

Det må gerne være et kvalitetsmærke som Asus. og undetstøtte denne type ram
så godt som muligt

på forhånd tak

D. Dandala

Fra : jk

Dato : 04-03-03 08:57

On Mon, 3 Mar 2003 22:54:11 +0100, "Don Dandala" <KMadsen@tdcspace.dk>
wrote:

> [...]
>
>PENTIUM4 2.4 med DDR-SDRAM PC3000 Kingston HyperX 256MB CL2?
>
>Det må gerne være et kvalitetsmærke som Asus. og undetstøtte denne type ram

Hvad med asus p4pe ?
Det plejer man at anbefale her i gruppen.

Du kan også anskaffe det dyrere granite bay asus p4g8x, og så skal du
købe 2 ram sticks for at udnytte dets dual-band ram.

Når man siger, man vil have asus, - så skal det vel være asus.

Den 2.4 GHz cpu bør være for fsb533, men du kan med fordel købe 2.53
GHz.

Ved så at banke fsb på bundkortet op på 170-180 MHz, får du en meget
hurtig computer. Det er den ram, du omtaler, god til.
Og det er ikke mere end de 25 % OC, man plejer (med 133 istedetfor
100).

hilsen

John

Fra : Don Dandala

Dato : 05-03-03 12:01

tak for svaret...

kan p4g8x godt køre ddr 333 ram?
hvis det kan så ender det nok med at jeg køber sådan et bundkort

hilsen DonDandala