bundkort "passer" til kabinet ?
Fra : soeren

Dato : 03-03-03 00:17

Jeg overvejer at købe et ThermalTake miditower, Thermalcase Aluminium,
og et Asus A7N8X Deluxe.

Men efter at have kigget på:
http://www.a1-electronics.co.uk/AMD_Section/Mobos/nForce2/ASUS_A7N8X.shtml
og på www.shg.dk Hardware-kabinet-Thermaltake... detaljer-flere billeder
er jeg kommet i tvivl.

Der hvor alle stikkene sider på bundkortene ser ikke ud til at passe i
kabinettet,
hvad gør man så?

mvh Søren

Fra : Bachelor®

Dato : 03-03-03 00:24

"soeren" <soeren.n@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3e628fb9$0$25844$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> er jeg kommet i tvivl.
>
> Der hvor alle stikkene sider på bundkortene ser ikke ud til at passe i

Jeg vil tro der følger en bagplade med bundkortet, det har der gjort
ved de ASUS kort jeg har købt. Den er let at skifte ud.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-03-03 00:53

Bachelor® wrote:
> "soeren" <soeren.n@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg vil tro der følger en bagplade med bundkortet, det har der gjort
> ved de ASUS kort jeg har købt. Den er let at skifte ud.

Takker, så er jeg mere rolig
mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-03 17:23

>Jeg vil tro der følger en bagplade med bundkortet, det har der gjort
>ved de ASUS kort jeg har købt. Den er let at skifte ud.
Rigtigt, jeg måtte også skifte på mit Chiftech.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S