A7V-133
Fra : Valle

Dato : 01-03-03 12:52

Hej NG

Jeg har lige fået at vide jeg ikke behøver en blæser (40x40) på bundkortet,
er der nogen der vil enten
af eller bekræfte dette, ud fra egen erfaring.
Det ville da være rart ikke at skulle investere i en en ny og samtidigt
slippe for den larm en blæser laver.

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : jk

Dato : 01-03-03 13:02

On Sat, 1 Mar 2003 12:51:35 +0100, "Valle"
<gjvallentin@mailNOT.tele.dk> wrote:

> [...]
>af eller bekræfte dette, ud fra egen erfaring.
>Det ville da være rart ikke at skulle investere i en en ny og samtidigt

Kan du ikke finde et kølelegeme og lime på med araldit ? brug et tyndt
lag araldit ca. 1 cm i diameter i midten.

mvh

John

Fra : Aksel

Dato : 01-03-03 16:57

"Valle" <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af eller bekræfte dette, ud fra egen erfaring.
> Det ville da være rart ikke at skulle investere i en en ny og samtidigt

Jeg har kørt 3 uger uden blæser på chippen, hvis jeg sætter en finger på den
kan jeg ikke mærke at den er varm, under 45 grader.
Det burde være i orden.
Hvis du vil lime en køleplade på er det nemmere at bruge sekundlim.

Hilsen Aksel>

Fra : Valle

Dato : 01-03-03 19:27

Takker for de gode råd, jeg prøver at afmontere blæseren, så må jeg se hvad
der sker !!

Mvh Jack Vallentin

Fra : Kim

Dato : 01-03-03 23:33

"Valle" <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> wrote in message
> [...]
> af eller bekræfte dette, ud fra egen erfaring.
> Det ville da være rart ikke at skulle investere i en en ny og samtidigt

Der skulle ikke være nogen problemer hvis du ikke overclocker,
jeg har selv kørt uden blæser på mit det sidste års tid :)

Fra : Don Dandala

Dato : 02-03-03 16:09

det samme har jeg...der er ingen problemer