HJÆLP HJÆLP HJÆLP
Fra : Rasmus_F

Dato : 26-02-03 20:08

Kære alle

Jeg har lige været inde i min BIOS-opsætning og sat en række indstillinger
for temperatur, fans samt nød shut-down, og så savet indstillingerne. Ét
sekund efter lukkede min computer ned og nu kan jeg kun få liv i den i ca. 3
sekunder, før den automatisk lukker ned! Dvs. jeg når slet ikke at komme ind
i min bios, faktisk når skærmen slet ikke at blive tændt.

HVAD GØR JEG?????????????????

Please hjælp mig!!!!!!

Vh

Rasmus

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-02-03 20:26

Rasmus_F wrote:

> [...]
> 3 sekunder, før den automatisk lukker ned! Dvs. jeg når slet ikke at komme
> ind i min bios, faktisk når skærmen slet ikke at blive tændt.

Du får såmend lige ???????????????? retur.

Bagefter kan du så resette din CMOS. Se i din manual hvordan du gør.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Rasmus_F

Dato : 26-02-03 20:36

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> skrev i en meddelelse

> Du får såmend lige ???????????????? retur.
>
> Bagefter kan du så resette din CMOS. Se i din manual hvordan du gør.
>
> --
> Martin L. Johansen
> .:: T U X 3 D O . C O M ::.

1000 Tak. Cmos resettet og computeren kører igen !!!!!!!!!!! retur

Vh
Rasmus

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-02-03 20:49

Rasmus_F wrote:

> 1000 Tak. Cmos resettet og computeren kører igen !!!!!!!!!!! retur

Jeg har selv lavet samme stunt i tidernes morgen. Siden har jeg været
påpasselig med hvad jeg pillede ved i BIOS uden at vide hvad det var. He
he.

Godt den kører igen!

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-03 14:34

>1000 Tak. Cmos resettet og computeren kører igen !!!!!!!!!!! retur
Hvis du vil vide mere om bios, er der en del link på min side.
http://home13.inet.tele.dk/thf/

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S