Chip: nForce2 - KT400
Fra : Don_Jensen

Dato : 17-02-03 10:29

Da jeg er ved at købe et nyt bundkort, er jeg i tvivl om hvilke Chip
der er bedst. Chip: nForce2 - KT400 ??

Fra : Kim

Dato : 17-02-03 11:44

"Don_Jensen" <Don@jensen.mail.dk> wrote in message
> Da jeg er ved at købe et nyt bundkort, er jeg i tvivl om hvilke Chip
> der er bedst. Chip: nForce2 - KT400 ??

Af de to er det helt sikkert nforce 2 du skal gå efter :)

Fra : Don_Jensen

Dato : 17-02-03 23:05

"Kim" <weed@buzzle.com> wrote in message news:<3e50bc69$0$156$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Don_Jensen" <Don@jensen.mail.dk> wrote in message
>
> Af de to er det helt sikkert nforce 2 du skal gå efter :)

Tak for svaret Hilsen F.j

Fra : Mark Kristensen

Dato : 17-02-03 21:41

Tja.. det kommer lidt an på... nforce2, kører bedst med DDR400, men hvis du
har tænkt dig at købe DDR333-ram, så der mange gode KT400-bundkort, mit eget
EPOX KT400 kører fint, og har mange gode features..

/Mark