asus a7v kt133a vil ikke starte op
Fra : Michael Madsen

Dato : 16-02-03 01:47

Efter at have slukket for computeren for at flytte om på nogle ide kabler
vil den ikke starte den kommer med et langt beep og slukker og jeg har
prøvet at pille alle drev fra men den vil ikke starte hvad gør jeg
MVH. Michael Madsen

michael.elgaard@madsen.tdcadsl.dk

Fra : sam

Dato : 16-02-03 02:54

Michael Madsen wrote:
> [...]
> kabler vil den ikke starte den kommer med et langt beep og slukker og
> jeg har prøvet at pille alle drev fra men den vil ikke starte hvad

Her er en lille guide over beep errors
http://www.voxtechnologies.com/bios_error_beeps___messages.htm

Fra : Frank Andersen

Dato : 16-02-03 09:09

Det er vel ikke fordi din CPU-blæser ikke starter ?
Nogle bundkort har denne sikkerhedsfunktion.
"Michael Madsen" <removemichael.elgaard@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e4edfc7$0$10987$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : H.Kragelund

Dato : 16-02-03 09:20

Prøv at kigge lidt her!
www.a7vtroubleshooting.com

mvh
henrik

Fra : Ole Junker

Dato : 16-02-03 10:15

On Sun, 16 Feb 2003 01:46:39 +0100, "Michael Madsen"
<removemichael.elgaard@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>vil den ikke starte den kommer med et langt beep og slukker og jeg har
>prøvet at pille alle drev fra men den vil ikke starte hvad gør jeg

Hej

Jeg går ud fra, at dit motherboard er forsynet med en Award bios lige
som et par andre Asus Mobo's, jeg kender.

Se på følgende side:
http://www.phoenix.com/en/customer+services/bios/awardbios/award+error+codes.htm

Mit gæt er, at din kabelomflytning kan have medført, at enten dit
grafikkort eller et rammodul ikke længere sidder ordentlig i deres
sokler.

Prøv at trykke dem ordentligt på plads.
Ole Junker
ojunker[hos]fjerndettee-box.dk