Bios til K7S5A
Fra : Martin Berentzen

Dato : 14-02-03 10:00

HEJ!

Når jeg når leder efter en opdateret Bios til ECS K7S5A på deres hjemmeside,
dukker der flere valgmuligheder op... Der står fx K7S5A PCB 1.0X/1.0A. Hvad
står PCB for?

Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Fra : Søren

Dato : 14-02-03 10:44

"Martin Berentzen" <martin-berentzenNOSPAM@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3e4cb028$0$24701$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> dukker der flere valgmuligheder op... Der står fx K7S5A PCB 1.0X/1.0A. Hvad

Printed Circuit Board

M.v.h Søren

Fra : jk

Dato : 14-02-03 11:12

On Fri, 14 Feb 2003 10:00:25 +0100, "Martin Berentzen"
<martin-berentzenNOSPAM@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>dukker der flere valgmuligheder op... Der står fx K7S5A PCB 1.0X/1.0A. Hvad
Versionsnummer er printed på bundkortet. Vigtigt at vide !

Måske har du ver. 3.1 ?

Fra : Martin Berentzen

Dato : 14-02-03 11:13

Jeg kører med SD-RAM i begge blokke... systemet er ustabilt, vil en
biosopdatering evt. hjælpe?

Martin

Fra : Søren Jensen

Dato : 14-02-03 11:45

"Martin Berentzen" <martin-berentzenNOSPAM@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e4cc132$0$24681$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg kører med SD-RAM i begge blokke... systemet er ustabilt, vil en
> biosopdatering evt. hjælpe?

Prøv lige at rykke den ram blok ud , den der sidder i blok 1 Ak7s5 har
problemer med at køre med 2 ram kredse i
Har selv haft sådan et kort med de problemer , prøv at søge på
http://www.kandu.dk/ der kan du læse om flere der har problemer med k7s5a
du kan måske løse det ved at køre med en ram blok i , det kunne jeg.

Hilsen Søren

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 14-02-03 11:21

"Martin Berentzen" <martin-berentzenNOSPAM@stofanet.dk> writes:

> Når jeg når leder efter en opdateret Bios til ECS K7S5A på deres hjemmeside,
> dukker der flere valgmuligheder op... Der står fx K7S5A PCB 1.0X/1.0A. Hvad
> står PCB for?

PCB er hardware-versionsnummeret. Det er formentlig trykt på
bundkortet.

/Rasmus

If you try to prove Murphy's law - will you fail?

Fra : peter21

Dato : 14-02-03 15:13

> [...]

>dukker der flere valgmuligheder op... Der står fx K7S5A PCB 1.0X/1.0A.

Hej Martin.

Den sidste nye bios til K7S5A hedder: 021029.
Jeg vedhæfter den til denne meddelelse sammen med flashprogrammet.
Jeg regner med at du selv har en bootdisk.
så erdet bare at lægge de 2 filer ind på disken og boote fra den.

M.v.h
Peter21