Nyt bundkort & processor til Scumpaq
Fra : Peter Dahl

Dato : 13-02-03 20:52

Jeg har efterhånden fået købt en del nyt HW til min Compaq 5396 -
men er nu kommet dertil hvor jeg godt kunne tænkte mig at sætte nyt
bundkort & processor i.
Jeg er bare temmelig blank på bundkort og processor, så jeg vil høre om
det kan lade sig gøre.

Link til Compaqs specs. :
http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/5396.asp

På forhånd tak

Peter

Fra : Frank Andersen

Dato : 13-02-03 23:28

Prøv lige at se efter, inden du køber noget.
Mange mærkevare PC´er kører tit med deres helt egen bundkort. Sådan at
portene bag på ikke sidder som et standard ATX.
Så kan du blive nødt til at købe et kabinet også