Compaq Presario 5800
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 11-03-03 20:09

Hej

Er der nogle der kan give mig specifikationerne på en Compaq Presario 5800.
Hvilket motherboaerd.? Hvor kraftig en CPU kan der sættes i.?
Det er i øjeblikket en 600 Mhz.

Håber på hjælp.
/Kenneth

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-03-03 14:19

"Kenneth Andersen" <kenneth@boxmail.dk> skrev i en meddelelse news:3e6e344f$0$146

> Er der nogle der kan give mig specifikationerne på en Compaq Presario 5800.
> Hvilket motherboaerd.? Hvor kraftig en CPU kan der sættes i.?
> Det er i øjeblikket en 600 Mhz.
>
> Håber på hjælp.

www.compaq.dk eller www.compaq.com

Hvis maskinen er solgt i danmark, så søg først på den danske side.

Claus

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-03-03 19:01

Kenneth Andersen wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der kan give mig specifikationerne på en Compaq Presario
> 5800. Hvilket motherboaerd.? Hvor kraftig en CPU kan der sættes i.?

Jeg skulle engang formatere og geninstallere en Presario for en kammerat.
Mange af kortene i maskinen lod sig ikke sådan lige identificere, men jeg
fik et godt tip.
Se om du kan finde FCC-nummeret på de forskellige enheder/kort (som regel er
det trykt på printet), og søg på dem her: http://www.fcc.gov/oet/fccid/

Jeg rører aldrig en Compaq Presario igen, det var et sandt helvede.....Men
det lykkedes til sidst

-Sune

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-03-03 00:18

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse news:b4qgj7

> [...]
>
> Jeg rører aldrig en Compaq Presario igen, det var et sandt helvede.....Men

Man skal bare kigge på deres hjemmeside. der står alt, hvad man har brug for at vide, og det
gælder både Compaq, IBM og f.eks. HP..

Selv gamle modeller kan man finde oplysninger om.

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****