Spørgsmål til D-ram
Fra : Vegetaren

Dato : 11-03-03 19:19

Hej

Jeg har fået fortalt at jeg skal købe 2 x 32mb D-ram klodser til vores OCE
5200 plotter, og at de skal være 184 pins, er der nogen der ved hvor slige
ting kan købes i disse tider?
Jeg har selvfølgelig snakket med OCE, de vil have 2100kr stykket, og på en
eller anden måde syntes jeg det lugter lidt af bondefangeri. Håber en eller
anden kan hjælpe med dette spørgsmål

--
Venlige hilsner
Vegetaren

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-03-03 17:15

On Tue, 11 Mar 2003 19:18:59 +0100, "Vegetaren"
<vegetarenMEAT@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eller anden måde syntes jeg det lugter lidt af bondefangeri. Håber en eller

59 dollar stykket, det er vist lidt billigere.

http://www.satech.com/oce5200.html

--
Jens

Keep searching - the answer is out there!

Fra : Den Sidste Dansker

Dato : 14-03-03 18:36

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

> 59 dollar stykket, det er vist lidt billigere.
>
> http://www.satech.com/oce5200.html
>
> --
> Jens

Tak for det gode link

--
Venlige hilsner
Vegetaren

Fra : Jens Petersen

Dato : 15-03-03 21:35

On Fri, 14 Mar 2003 18:36:21 +0100, "Den Sidste Dansker"
<Den_Sidste_Dansker911@hotmail.com> wrote:

>Tak for det gode link

Ja velbekomme. Det bliver lige 1500,- for en påbegyndt halv time på en
hverdag efter klokken 17:00

--
Jens

An unforeseen bug allowed this *magnificent message* to be posted.

Fra : Morten L.

Dato : 11-03-03 20:06

"Vegetaren" <vegetarenMEAT@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har selvfølgelig snakket med OCE, de vil have 2100kr stykket, og på en
> eller anden måde syntes jeg det lugter lidt af bondefangeri. Håber en

Check Kingston, Daneelec eller en af de 117 andre RAM-fabrikanter - de kan
næsten ALLE finde "tilsvarende" typer i deres sortiment

/Morten