Ny mus..
Fra : Sune Hansen

Dato : 10-03-03 23:24

Jeg overvejer at anskaffe mig en ny mus, og som det ser ud nu står valget
mellem: Logitech MX300 Optical Mouse og MS IntelliMouse Explorer 3.0.
Er MS Intelli. overlegen med den ekstra knap og den lidt højere resolution?
Hvad med pasformen? Er interesseret i lidt erfaringer med dem begge...

På forhånd tak
Sune

Fra : Gismo

Dato : 11-03-03 02:28

"Sune Hansen" <zero@zero.bergsoe.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
resolution?
> Hvad med pasformen? Er interesseret i lidt erfaringer med dem begge...

Køb den du best kan lide. Smut ned til din lokale pc pusher og prøv dig
frem.
Personligt kan jeg ikke lide M$ explore 3.0. Syntes man holder dårligt på
den.

Gismo

Fra : Michael Schandorff

Dato : 11-03-03 09:26

Mx 300 kører med 800 dpi hvor MS stadig holder sig til de 400, men jeg vil
også vove at påstå, at det er pasformen og den enkeltes preferencer der er
vigtigst.

Mvh.

Michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-03-03 11:54

In dk.edb.hardware, Sune Hansen <zero@zero.bergsoe.dtu.dk> says...
> mellem: Logitech MX300 Optical Mouse og MS IntelliMouse Explorer 3.0.

Hvilken ligger bedst i din hånd ?
Vælg den.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Villy Jensen

Dato : 11-03-03 18:09

> [...]
resolution?
> Hvad med pasformen? Er interesseret i lidt erfaringer med dem begge...

Det er fuldstændigt ligegyldigt.
Der er flere knapper, man kan fare vild i på MS.

Vælg den billigste, eller den, der passer dig bedst!

(har den ene på jobbet og den anden hjemme)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy