IBM Thinkpad bios ?
Fra : Peter Due

Dato : 09-03-03 21:12

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kommer ind i bios på en IBM
Thinkpad 365XD, så jeg kan fortælle den at den skal boote på cd drevet.
Peter

Fra : Jonas Andreasen

Dato : 10-03-03 01:25

Normalt er det F2 på IBM computere. Hold F2 nede allerede inden du starter
op. Start den så op og slip efter ca. 3 sekunder. Hvis ikke det hjælper så
skriv lige igen

Fra : Peter Due

Dato : 10-03-03 07:09

Det er ikke F2, med den kommer jeg ind i test menuen.(Test af de forskellige
system enheder)
Mvh
Peter

Fra : Ole

Dato : 10-03-03 09:10

De IBM jeg har haft, har det altid F1

Ole

Fra : Jonas Andreasen

Dato : 10-03-03 11:47

Hmmm, jeg har haft en X20, et par T-serie putere og en nogle 600´ere og der
har det været F2 så vidt jeg husker

Fra : Niels T

Dato : 10-03-03 23:11

undskyld det lange link, men det har i det mindste svaret til alle thinkpads

http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/YAST-3JWKJX.html?lang=en_US&page=brand&brand
=IBM+ThinkPad%7CThinkPad+760XL%7C9547%7C4YT&doctype=Hot+news&subtype=Cat

Fra : Peter Due

Dato : 11-03-03 23:21

Tak for hjælpen.
Det er F1. Nu er der chance for at få liv i det gamle hakkebræt igen.