Ny harddisk, hvilket
Fra : dsds

Dato : 09-03-03 19:30

Min ene harddisk er lige stået af
Så nu skal jeg ud at købe mig en ny. Mit størreste problem er bare. Hvilken
forhandler i KBH er en seriøs forhandler. Ingen tvivl om Zitech nok indtager
første pladsen, men er der andre som ligger på samme niveau (men dog er en
smule billiger). Eller er der nogen man SKAL holde sig fra ud over
Multimedia World på frederiksberg

Allan Bach

Fra : Nick

Dato : 09-03-03 19:30

Hvad er der i vejen med Multimedia World ?

/Nick

Fra : dsds

Dato : 09-03-03 19:53

> Hvad er der i vejen med Multimedia World ?

Det ville sikre føre til en OT diskution her i gruppen, så det undlader jeg
at svare på

Allan

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 09-03-03 20:51

On Sun, 9 Mar 2003 19:53:01 +0100, "dsds" <fdfd@dfdf.dk> wrote:

>Det ville sikre føre til en OT diskution her i gruppen, så det undlader jeg
>at svare på

Så skulle du virkelig have undladt at nævne det. Udbudet af seriøse
forhandlere er sikkert temmelig meget større end udbudet af seriøse
kunder.
--
Svend Olaf

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-03 21:12

> Hvad er der i vejen med Multimedia World ?

De er nogle røvhuller, der misleder deres kunder...

Allan

Fra : dsds

Dato : 09-03-03 21:50

> Hvad er der i vejen med Multimedia World ?
>
> De er nogle røvhuller, der misleder deres kunder...
>
> Allan

Det kunne jeg vidst ikke have sagt mere præcist selv

Allan Bach

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-03 00:28

> Det kunne jeg vidst ikke have sagt mere præcist selv

Jeg ved godt det kan føre til en OT diskussion, så jeg stopper her...
Men ud det skulle det fandme...

Allan

Fra : MaRk

Dato : 09-03-03 19:47

Hvorfor ikke bar bestille på nettet??

En anden ting er jeg synes du skal købe dig en seagate hardisk.

Mvh
Mark

Fra : dsds

Dato : 09-03-03 19:59

> Hvorfor ikke bar bestille på nettet??
Det ville jeg også gerne. Men jeg skal virkelige bruger den computer (bruges
til udvikling og programmering), så jeg skal have den i morgen

> En anden ting er jeg synes du skal købe dig en seagate hardisk.
Denne kikker jeg også på, men hvad med en IBM ?

Allan Bach

Fra : No1

Dato : 09-03-03 20:03

> Denne kikker jeg også på, men hvad med en IBM ?

Hvilket mærke var den døde disk du havde? IBM har et dårligt ry for
harddiske stabilitet - faktisk gik jeg ud fra at din døde disk var IBM. De
nyere diske er måske OK, men jeg skal ikke have en IBM harddisk de næste 5
år (eller mere).

Fra : Christian Buhrkall

Dato : 08-03-03 20:16

No1 wrote:

> [...]
> nyere diske er måske OK, men jeg skal ikke have en IBM harddisk de næste 5

Det får du nok nemt ved da IBM's diskafdeling er blevet solgt.... ;)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-03-03 21:02

In article <b4g34k$dcl$1@sunsite.dk>, No1 wrote:

> [...]
> nyere diske er måske OK, men jeg skal ikke have en IBM harddisk de næste 5

Er det ikke dem der i dag står Seagate på ? IBM har solgt deres afdeling
for billige diske til en af de andre.

Fra : Christian Buhrkall

Dato : 09-03-03 11:37

"Povl H. Pedersen" wrote:

> Er det ikke dem der i dag står Seagate på ? IBM har solgt deres afdeling
> for billige diske til en af de andre.

IBM har solgt til hitachi.
Deres GXP serie kører videre under navnet IBM.

Fra : Peter Christiansen

Dato : 10-03-03 18:10

Povl H. Pedersen wrote:
> Er det ikke dem der i dag står Seagate på ? IBM har solgt deres
> afdeling for billige diske til en af de andre.

De har solgt den til Hitachi
http://www.hgst.com

Peter

Fra : MaRk

Dato : 10-03-03 13:54

> Det ville jeg også gerne. Men jeg skal virkelige bruger den computer
(bruges
> til udvikling og programmering), så jeg skal have den i morgen

Ok, men bestiller du nu, har du den i morgen (en dag fra eller til)

> Denne kikker jeg også på, men hvad med en IBM ?

Nej! For mange af deres diske futter af.

En seagate V 120gb 8mb cache er en god disk.

Men hvis du synes den er for dyr så køb en IV 80gb.

Mvh
Mark

Fra : Henrik Petersen

Dato : 09-03-03 20:40

Hej du

Jeg ville nok gå efter en af de nye med 8 mb cache

De virker meget lækre....
henrik