opladning af bærbar
Fra : Shiva

Dato : 09-03-03 11:09

Hejsa
jeg læste engang om en mobiltelefon, hvor opladeren ikke gad at oplade
batteriet , fordi at spændingen på batteriet var for lav , så var der et
tricks man kunne gøre , så laderen kunne se batteriet , men nu kan jeg ikke
lige huske det

Jeg har nu en kammerat , som har samme problem med et Bærbar PC
Nu han har drænet den for strøm , kan opladeren ikke oplade batteriet , da
den på en eller anden måde ikke kan se det

Er der nogen som har lidt tjek på dette problem ????

gode råd modtages ......

--

Best Regards
med venlig hilsen

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 10-03-03 09:59

> Er der nogen som har lidt tjek på dette problem ????

Prøv at lad den stå med laderen på i en halv til en hel times tid, og se
om den så ikke begynder at lade.

Håber det hjælper
Thomas

Fra : Shiva

Dato : 10-03-03 11:54

"Thomas Gulholm" <gt@dsr.kvl.dENMARk> skrev i en meddelelse

> Prøv at lad den stå med laderen på i en halv til en hel times tid, og se
> om den så ikke begynder at lade.
>
> Håber det hjælper
> Thomas

Desværre , den har stået med laderen tilsluttet i op til 14 timer uden at
kunne oplade den
Den har lige være i Jylland , hvor de forhåbentlig skiftede Batteriet , og
tjekkede Laderen