Musemåtte til optisk mus!
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-03 11:37

Hejsa,

jeg har en Everglide musemåtte og en Logitech MX700
optisk mus, musen står og søger efter underlag hele tiden,
jeg tænker det er måttens skyld!
Det er denne måtte:
http://studiedata.dk/product.asp?product=741&page=1

Vil det hjælpe med en helt hvid måtte?
http://studiedata.dk/product.asp?product=589&page=1
- Der er noget med et lyst underlag er bedst til
optiske mus?

Jeg er så brændt temmelig varm på fUncs musemåtter:
http://studiedata.dk/product.asp?product=590&page=1
- Men er de gode til optiske mus?
Jeg tænker her på farven blå, den fås dog også i sort.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Uni Bull

Dato : 08-03-03 11:51

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Jeg er så brændt temmelig varm på fUncs musemåtter:
> http://studiedata.dk/product.asp?product=590&page=1
> - Men er de gode til optiske mus?
> Jeg tænker her på farven blå, den fås dog også i sort.

Den er fremragende!! Jeg bruger MX700 på en sort!
--
Uni Bull
København K

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-03 11:55

Uni Bull wrote:

> Den er fremragende!! Jeg bruger MX700 på en sort!

Okay, men den er nu også en del dyre end den hvide
Everglide og jeg mener bestemt at have læst mig til
et hvid unnerlag er bedst også hvad batteriniveauet
angår (der er dog opladelige batterier og lader til
MX700 :).

Fra : Uffe Junker\(Gedser\~

Dato : 08-03-03 12:04

Jeg bruger musen uden måtte på et arbejdsbord af lyst træ - der kører den
fint!
Tak for svaret i anden tråd Mikael - jeg prøver det!

mvh.

Uffe

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-03 12:18

Uffe Junker(Gedser) wrote:
> Jeg bruger musen uden måtte på et arbejdsbord
> af lyst træ - der kører den fint!

Okay, jeg har også brugt alternative ting, men syntes
nu det er pænest med en "rigtig" musemåtte samt
jeg engang imellem gamer lidt med nogle kammerater
og der sidder man ikke altid ved et ordentligt bord.

> Tak for svaret i anden tråd Mikael - jeg prøver det!

Ikke noget problem ;)