kopiere med com porte
Fra : Thomas B

Dato : 07-03-03 18:08

hejsa.

er der nogen der ved hvordan jeg kopiere fra en fast computer til en bærbar
med et kabel til com port

--
Hilsen Thomas/Supermand

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-03-03 18:57

"Thomas B" <benthien@c.dk> skrev i en meddelelse news:3e68d1da$0$42555

> er der nogen der ved hvordan jeg kopiere fra en fast computer til en bærbar
> med et kabel til com port

Brug windows "direkte kabel tilslutning" under kommunikation....

Alternativt kan du bruge Windowscommander, nu Totalcommander.

I øvrigt er printerporten en del hurtigere. USB er naturligvis det hurtigste...

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****

Fra : Thomas B

Dato : 07-03-03 19:10

Der er kun win 95 og ikke mere der er ikke disk drev eller cd drev

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-03-03 01:02

"Thomas B" <benthien@c.dk> skrev i en meddelelse news:3e68e05b$0$31969

> Der er kun win 95 og ikke mere der er ikke disk drev eller cd drev

Hvis direkte kabeltilslutning ikke ligger i win95, så kan det ikke lade sig gøre at få noget
ind på den maskine..

Har den modem, kan du evt. downloade det..

Ellers er der ingen muligheder....

Claus

Fra : Tommy Oksen

Dato : 08-03-03 22:25

On Sat, 8 Mar 2003 01:02:10 +0100, "Claus Tersgov"
<Clausnews@hotmail.com> wrote:

>Hvis direkte kabeltilslutning ikke ligger i win95, så kan det ikke lade sig gøre at få noget
>ind på den maskine..

Hvis der ligger noget gammelt dos i maskinen, så prøv at kikke
efter "interlnk" og "intersvr". jeg kan ikke huske om det er .exe
eller .com filer.
Hvis du finder dem, så spørg igen, så skal jeg se om jeg kan
huske hvordan de bruges.
--
Mvh. Tommy
http://www.hynding.dk/