Problem med USB-tastatur når anden USB-enh~
Fra : Mads Noe

Dato : 07-03-03 14:48

Hver gang jeg tilslutter en anden enhed (Palm eller digital-kamera) til min
computers anden USB-port, mister jeg forbindelsen til mit Logitech Chordless
Desktop Comfort, og jeg bliver nødt til at trække USB-stikket ud og ind igen
for at få det til at virke igen.
Er der nogen der ved hvad der er galt eller hvordan det kan løses?
Mvh. Mads Noe

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 07-03-03 19:28

Hvis det er på en Bærbar eller på en meget strømsvag maskine kan det være at
der ikke er nok strøm til begge dele....