Forhelved...
Fra : Anders Juul Hansen

Dato : 07-03-03 09:17

Hej Alle sammen

Jeg har en computer der ikke vil som jeg vil...

Jeg har Adsl (256/128) og er på mange timer om dagen. Men på det
sidste er der kommet "støj" på linjen. Det skal forstås på den måde af
når jeg ikke laver noget på nettet, så viser DU meter at der voldsomt
aktivet på min linje. Nogle gange optager den hele linjen! Derfor kan
jeg mærke at min Internet er blevet langsomt.

Hvad kan jeg gøre...?
Hvordan er problemet opstået...?
Er det egentlig muligt at komme i kontakt med min modem...?

På forhånd Tak

Anders Juul Hansen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 07-03-03 10:21

Anders Juul Hansen <anders_juul@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
> der voldsomt aktivet på min linje. Nogle gange optager den hele
> linjen! Derfor kan jeg mærke at min Internet er blevet langsomt.

Du har måske fået installeret en masse Spyware. Prøv at kør Spybot som
du kan hente på http://spybot.safer-networking.de/ eller AdAware.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Anders Juul Hansen

Dato : 07-03-03 21:42

Morten Bjergstrøm <nospam01@miljokemi.dk> skrev:

>Du har måske fået installeret en
>masse Spyware. Prøv at kør Spybot som
>du kan hente på
>http://spybot.safer-networking.de/
>eller AdAware.

Jeg har prøve AdAware... Men det ser ikke ud til at hjælpe. Jeg er
nød til at formatere eller hvad...

MVH

Anders Juul Hansen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 08-03-03 00:34

Anders Juul Hansen <anders_juul@tdcadsl.dk> skrev:

> Jeg har prøve AdAware... Men det ser ikke ud til at hjælpe. Jeg er
> nød til at formatere eller hvad...

Det er en løsning men før du begynder på det så prøv at se på, hvilke
programmer du har installeret. Kører du eksempelvis noget fildeling i
baggrunden?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-03 01:04

>Jeg har prøve AdAware... Men det ser ikke ud til at hjælpe. Jeg er
>nød til at formatere eller hvad...
Prøv.....

1. En disk fejlfinding.
2 .Ryd op i internet filer.
3 .Brug Disk oprydning.
4 .Kør en diskfragmentering.

Kvis det ikke hjælper efter det andet du har prøvet, og du ikke
har virus, så er det nok en geninstallation.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S