Chieftec Michelangelo trådløst tastatur + ~
Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 07-03-03 08:54

Hej alle
Er der nogen der ved hvorfor Chieftec Michelangelo trådløst tastatur + mus
ikke virker til win XP. Det skal installeres hver gang computeren startes
op. Er der nogen der har erfaring med dette sæt.

Hilsen Mogens

Fra : Leony

Dato : 07-03-03 12:07

"Kasper Hilligsøe" <kalle@i9stud1.iprod.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvorfor Chieftec Michelangelo trådløst tastatur
> + mus ikke virker til win XP. Det skal installeres hver gang
> computeren startes op. Er der nogen der har erfaring med dette sæt.

Har du fulgt installationsvejledningen:
http://www.chieftec.com/products/Keymice/Installation.htm

Hvis du følger guiden "installation af nyt hardware" til 2. side (svjh),
så kan du nederst sætte et hak i "dette hardware er installeret,
installer det ikke igen" (noget i den retning). Jeg har selv brugt det
på min Minolta PagePro printer, som ville installeres hver gang den blev
tændt. Det kunne være et forsøg værd.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/