USB PCMCIA 2.0 Kort
Fra : Jonas Andreasen

Dato : 06-03-03 18:10

Nu har jeg siddet og ledt efter et sådant kort på EDBpriser, og det eneste
jeg kan finde er dem der fylder 2 slots. Det er bare ikke godt nok når jeg
skal bruge det andet slot til mit netkort.

Er der nogen der kan hjælpe med et link til en producent eller en forhandler
der har ovenstående kort i 1 slot størrelse.

På forhånd tak
Jonas

Fra : Sigurd Bruteig

Dato : 06-03-03 23:33

"Jonas Andreasen" <Jonas-no-spam@andreasen.com> wrote in message
> [...]
forhandler
> der har ovenstående kort i 1 slot størrelse.

Vet ikke hvor du kan få tak i dette i Danmark, men her er en link til en
produsent
http://www.tekram.com.tw/Productspec.asp?Product=DC-602_Series
Sigurd

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 06-03-03 23:39

> Vet ikke hvor du kan få tak i dette i Danmark, men her er en link til en
> produsent
> http://www.tekram.com.tw/Productspec.asp?Product=DC-602_Series

Det er ikke PCI manden skal bruge. Og det PCMCIA kort de har optager også
begge pladser.....

Fra : Sigurd Bruteig

Dato : 06-03-03 23:47

> [...]
> jeg kan finde er dem der fylder 2 slots. Det er bare ikke godt nok når jeg
> skal bruge det andet slot til mit netkort.

Beklager, det var PCI

Sigurd

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 07-03-03 00:02

"Jonas Andreasen" skrev:
> Nu har jeg siddet og ledt efter et sådant kort på
> EDBpriser, og det eneste jeg kan finde er dem der
> fylder 2 slots. Det er bare ikke godt nok når jeg
> skal bruge det andet slot til mit netkort.

Dem jeg har set er godt nok højere end 2 slots udvendig (pga. usb-stikkene)
men de optager kun et pc-card slot.

http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ctrl/ctrlusb/ctrl-ar-usb2pcc.html

Mvh, Lars

Fra : Jonas Andreasen

Dato : 07-03-03 01:01

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> wrote in message

> Dem jeg har set er godt nok højere end 2 slots udvendig (pga.
> [...]
Netop, og jeg tror ikke jeg vil kunne bruge det sammen med et andet kort

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 07-03-03 23:42

"Jonas Andreasen" skrev:
> jeg tror ikke jeg vil kunne bruge det sammen med et andet kort

Det skal blot sidde øverst.

Mvh, Lars