Mac tastatur på PC
Fra : Anders Petersen

Dato : 05-03-03 01:09

Hej

Jeg kører (foreløbig) kun PC, men skal bruge et nyt tastatur, og synes
efterhånden ret godt om at bruge Mac-tastaturerne. De er svjv. usb, men kn
du bruges til PC? Jeg synes jeg af apple.dk kan læse at systemkravene er
'usb og mac os'.

Hvis ikke det kan lade sig gøre, kender nogen så til steder, hvor mn kan
købe _pæne_ tastaturer til PC - ikke kun gode?

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-03-03 02:10

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ikke det kan lade sig gøre, kender nogen så til steder, hvor mn kan
> købe _pæne_ tastaturer til PC - ikke kun gode?

Jeg har selv kigget lidt på det her..:

http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=20821078

Det eneste minus er placeringen af piletasterne.

- Martin

Fra : Peter

Dato : 05-03-03 08:23

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv kigget lidt på det her..:
>
> http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=20821078
>
> Det eneste minus er placeringen af piletasterne.

....og at det ikke kan købes!
PRC-data skulle have haft det hjemme i mandags, men samme dag blev
leveringsdatoen rykket 29 dage frem... Der er tilsyneladende ikke andre
forhandlere i Danmark.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-03-03 13:11

Anders Petersen <anders@NOSPAMgadefejer.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> efterhånden ret godt om at bruge Mac-tastaturerne. De er svjv. usb,
> men kn du bruges til PC? Jeg synes jeg af apple.dk kan læse at

Alm Apple skulle du
http://www.kustompcs.co.uk/product.php?view=3016

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-03-03 20:04

Anders Petersen (anders@NOSPAMgadefejer.dk) skrev i
Xns9335BA592295andersNOSPAMgadefeje@62.243.74.162:
> men kn du bruges til PC? Jeg synes jeg af apple.dk kan læse at
> systemkravene er 'usb og mac os'.

Jeg kan uden problemer smække et iMac USB tastatur på min PC. Windows
2000 finder selv ud af tingene.
Det tog lidt tid før jeg fandt @, men alting virker efter hensigten
(undtagen tastaturets tænd-knap).

--