Brænder
Fra : JorgenB

Dato : 04-03-03 17:30

Hej

Jeg har en HP cd-brænder 8200 series,

Jeg vil høre om der er forskeld på blanke cd-rom skiver,
for jeg har lige købt nogen Verbatim datalifeplus CD-R 1x-24x
og men kan ikke brænde på dem.

Jørgen

Fra : Leony

Dato : 05-03-03 10:46

"JorgenB" <j.bodholdt@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en HP cd-brænder 8200 series,
> Jeg vil høre om der er forskeld på blanke cd-rom skiver,
> for jeg har lige købt nogen Verbatim datalifeplus CD-R 1x-24x
> og men kan ikke brænde på dem.

Der er forskel på skiver, så det kan være man er uheldig at ens brænder
ikke kan brænde på et bestemt mærke.

Prøv evt at stille dit spørgsmål i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom her
finder du eksperterne i brændere og medier, måske er det et problem der
kan gøres noget ved. Uddyb gerne hvad fejlen består i (kommer der ikke
noget på skiven, melder brænderprogrammet fejl osv).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : KsNa

Dato : 05-03-03 19:30

> [...]
>
> Jeg vil høre om der er forskeld på blanke cd-rom skiver,
> for jeg har lige købt nogen Verbatim datalifeplus CD-R 1x-24x

Jeg har oplevet det samme også med Verbatim, jeg bruger en Plextor brænder.
Jeg har også oplevet at et mærke der virker fint pludselig har fejl på 7-8
ud af 10 skiver, og ved senere køb af samme mærke/type virker alle fint, så
der er åbentbart også forskel på produktionen inden for samme mærke.

Mvh.
Kim