Chips & Technologies 65550 Development Kit
Fra : Casper Nielsen

Dato : 04-03-03 10:19

I min evige søgen efter hardware stumper er jeg faldet over subject.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg ved hvad det er. Måske er der nogen her
der kan hjælpe mig.
"Kittet" består af et kæmpe pci grafikkork og en endnu større bunke
dokumentation (som jeg ikke orker/fatter at sætte mig ind i). Mit bedste bud
er noget i retning af "udviklingssæt til grafik driver".
Har nogen interesse?

Casper Nielsen
Næstved

Fra : lu_do

Dato : 04-03-03 20:14

Casper wrote:
"Casper Nielsen" <casine_SPAM_MIG_EJ@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
bud
> er noget i retning af "udviklingssæt til grafik driver".

Du har ret det drejer sig formodentligt om et development kit.
Hvis det er noget du vil af med - er folkene i DK.TEKNIK.ELKETRONIK
nok lidt mere "hooked".

Bare af ren og skær nysgerrighed, hvor har du det fra? - for "mellem os to"
var der
vel ca. 20. danske virksomheder der brugte denne chip.

Den var på sin tid noget ganske unikt, og findes i en lang række ældre
bærbare
maskiner. Selv INTEL var imponeret og købte bixen.

De fik således teknologien inden for dørene og brugte hvad de kunne. En
række af de gamle medarbejdere
købte forretningen tilbage og dannede Asiliant.

http://www.asiliant.com/

Mvh

/Ludo