Ram til compaq 1200XL103
Fra : LM

Dato : 03-03-03 19:41

Har 32 mb ram, kan klare 128 mere, men hvor kan jeg købe det på nettet?

Mvh Lars

Fra : LM

Dato : 03-03-03 20:29

Passer "RAM - SODIMM, PC100 Kingston 128 MB PC-100 SODIMM 144 pins" i den?
Kan købes ved SHG...

Link til spec af pc: http://www.compaq.gr/html/presario103.html

Fra : Niels

Dato : 03-03-03 21:43

Hejsa !

Jeg har med held kunne benytte denne blok i en presario 1200 xl 414. Prøv
eventuelt Kingstons konfigurations guide på deres hjemmeside.