Logitech MX700 Hjælp
Fra : Jane

Dato : 03-03-03 17:02

Har lige købt sub. men kan ikke få den installeret. Jeg har fulgt
vejledningen, og sat den til i ubs porten og ladet den op, derefter isætter
jeg cdèn, men jeg kan hverken pege, klikke eller noget så jeg kan komme
videre. Hvad gør jeg forkerlt/hvad skal jeg gøre?

--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Madsen

Dato : 03-03-03 17:10

Jane skrev:

> [...]
> derefter isætter jeg cdèn, men jeg kan hverken pege, klikke eller
> noget så jeg kan komme videre. Hvad gør jeg forkerlt/hvad skal jeg

Lidt info om hvilket styresystem der er tale om ville være en
fordel, men musen burde virke selvom driveren ikke er installeret.
Har du prøvet at klikke på Connect-knappen under bunden af musen
og på ladestationen?

Madsen.

Fra : Jane

Dato : 03-03-03 20:03

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> fordel, men musen burde virke selvom driveren ikke er installeret.
> Har du prøvet at klikke på Connect-knappen under bunden af musen

Styresystem Windows98SE. Jeg har fået det til at virke nu, ved at benytte
PS/2 porten i stedet for UBS porten. Den UBS port jeg har, er vist nok en
UBS1, og musen virker måske kun på en UBS2, så kan det mon være problemet?

Eller måske er der noget, som skal aktiveres i bios, men det ved jeg ikke
hvordan man gør.

Når jeg sætter den til i UBS porten, kommer der et skilt med at der er ikke
fundet nogen mus.

--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-03-03 20:18

Jane wrote:

> Når jeg sætter den til i UBS porten, kommer der et skilt med at der er
> ikke fundet nogen mus.

Hvad så hvis du piller musen til og fra medens du er i Windows?

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Madsen

Dato : 03-03-03 22:23

Jane skrev:

> Den UBS port jeg har, er vist nok en UBS1, og musen virker måske
> kun på en UBS2, så kan det mon være problemet?

Nej, for musen virker også på USB1. Jeg har kun USB1-porte i min pc
og samme mus som dig. Den virkede også da den var koblet på USB her.

Madsen.

Fra : Jane

Dato : 04-03-03 19:15

> Nej, for musen virker også på USB1. Jeg har kun USB1-porte i min pc
> og samme mus som dig. Den virkede også da den var koblet på USB her.

Ja, så er det nok fordi min USB-port er disabled i biosen.

--
Venlig Hilsen
Jane