råd søges
Fra : Robert Jensen

Dato : 02-03-03 21:22

en pc starter efter at være blevet flyttet 1 meter ikke op. Den bibber som
en gal uden der kommer bilelde på skærmen.

har prøvet at fjerne alt unødvendigt fra den (indstikskort, drev og ram),
uden held.

tror selv det er bundkortet der er gået (måske cpu)

er der nogle af jer der har andre terorier ????

--
Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : **TwN**

Dato : 02-03-03 21:43

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> uden held.
> tror selv det er bundkortet der er gået (måske cpu)
> er der nogle af jer der har andre terorier ????

Hvilken BIOS sidder der på? du kan på BIOS-producentens hjemmeside finde en
oversigt(tabel) over hvad de forsk. bib-lyde betyder... måske det kan hjælpe
dig ?
Hvad er det ellers for noget bundkort/cpu/blabla (specs)?

**TwN**

Fra : Allan H. Bruhn

Dato : 02-03-03 21:51

Er du kommet til trække i ledningen til skærmen !
Så dit grafigkort er skubbet lidt ud ?
Har selv prøvet det ! Bibbede flere gange og ingen kontakt til skærm !
Grafikkortet skulle bare skubbes helt i bund igen !

Allan

Fra : klaus nielsen

Dato : 02-03-03 21:56

> en pc starter efter at være blevet flyttet 1 meter ikke op. Den bibber som
> en gal uden der kommer bilelde på skærmen.

dårlige forbindelser til externe enheder som feks skærm. min egen puter har
selv lavet samme nummer, der var fejlen en dårlig forbindelse i stikket bag
på skærmen fra grafikkortet

--
klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk

Fra : Robert Jensen

Dato : 02-03-03 23:09

> [...]
> uden held.
>
> tror selv det er bundkortet der er gået (måske cpu)
>
> er der nogle af jer der har andre terorier ????

lidt spec.

xp 1600+
et eller andet sis bundkort
512 pc133 ram
gf2 gf kort
sound blaster live lydkort.

nægter at tror at dejlen kan være en dårlig forbindelse...har prøvet at hive
alt ud og sætte det ordentlig i igen.
har testet emd et andet gf kort.
har prøvet at skifte ram.

robert

Fra : Leony

Dato : 03-03-03 09:14

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e6267ea$0$16159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> en pc starter efter at være blevet flyttet 1 meter ikke op. Den
> bibber som en gal uden der kommer bilelde på skærmen.

Beskriv bippene. Hvis det lyder som en sirene er det tegn på
overophedning.
Det kan være at cpublæseren har rykket sig da den er blevet flyttet.
Check om den sidder rigtigt på.

> har prøvet at fjerne alt unødvendigt fra den (indstikskort, drev og
> ram), uden held.

RAM er ikke unødvendigt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Robert Jensen

Dato : 03-03-03 14:49

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> [...]
> overophedning.
> Det kan være at cpublæseren har rykket sig da den er blevet flyttet.

2 korte bib lige efter hinanden, derefter en lang række korte bib.

har lige prøvet at tænde for den igen, uden skærm tilsluttet..der sagde den
ingenting.
da jeg satte skærmen til gjorde den det igen.

det er en anden skærm end sidst jeg testede den.

meget mærkligt

robert