Modem problem
Fra : Lars Pedersen

Dato : 02-03-03 18:46

Jeg har et "creatix v.90 ham" Modem og er koblet op til cybecity.

Jeg har det problem at det engang imellem holder en pause med at sende og
modtage.

Der der nogen der forslag til hvordan jeg undgår det.

Min driver har dato 15-11-1999

Hvis det er driveren jeg skal opdater kan i så hjælpe med et link?

Mvh

Lars

Fra : adegn

Dato : 02-03-03 19:02
Fra : adegn

Dato : 02-03-03 19:03
Fra : Calle.

Dato : 02-03-03 21:40

Lars Pedersen wrote:
> [...]
>
> Min driver har dato 15-11-1999
>
> Hvis det er driveren jeg skal opdater kan i så hjælpe med et link?

Du har vel ikke tlfældigvis et netkort i, prøv at deaktivere det eller giv
det en fast IP. Det har ihvertfald hjulpet på de PCere jeg har rodet med det
problem på.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Steen Meldhede

Dato : 03-03-03 22:52

> [...]
> det en fast IP. Det har ihvertfald hjulpet på de PCere jeg har rodet med

incl. min for 1 1/2 år siden da jeg havde 56 k efter deaktivering kørte alt
som en mis.