Tv Kort ??
Fra : Steen Meldhede

Dato : 02-03-03 09:54

Hej gruppe.
Nu er det blevet tid til at prøve noget nyt,og så falder tanken på at
"grabbe" (ell hva det nu hedder) små klip fra tv'et ala dem man feks kan se
på demospasser og lign.Et hurtigt chek på edbpriser.dk gjore mig egentlig
mere forvirret end klog mht tv kort.anmeldelser af samme kort kunne feks
være vidt forskellige i begge retninger.og så er jeg ikke helt med på
opløsningen.skal den være så høj som muligt ? stereo er nok at foretrække da
jeg har dig.sat.Min dvd afspiller spiser osse VCD og SVCD.kan et sådan kort
gemme i det format evt eller skal man bruge noget andet til det ? Sikkert en
masse dumme newbie sprgs.mål men man skal jo starte et sted.nogle der kan
anbefale et godt kort til rimelige $.
mvh Steen Meldhede

Fra : Peter Holm

Dato : 02-03-03 20:00

"Steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
en
> masse dumme newbie sprgs.mål men man skal jo starte et sted.nogle der kan

Prøv at læse lidt i dk.edb.videoredigering
Der er dit spørgsmål besvaret 100vis af gange.
Jeg anbefaler selv Terratec Cinergy 400, efter at have prøvet flere tv-kort.
Vejledningen til kodning til VCD og SVCD finder du på www.vcdhelp.com

Peter

Fra : Steen Meldhede

Dato : 03-03-03 20:31

> [...]
> Der er dit spørgsmål besvaret 100vis af gange.
> Jeg anbefaler selv Terratec Cinergy 400, efter at have prøvet flere

ja...beklager.fandt osse lige ud af at der var en gruppe der handlede om
emmenet og fik da osse samme svar som fra dig : terratec cinergy 400.takker
og beklager..

mvh steen meldhede