Bedste driver til AsusA7V333 onboard lydko~
Fra : "

Dato : 02-03-03 03:05

Jeg har, siden jeg i sommers købte min computer, haft problemer med crash i
spil og mistænker onboard lydkortet på mit A7V333 (det uden RAID).

Jeg benytter C-Media v 2.75a driveren som på Asus' hjemmeside hedder:

C-Media CMI8738/C3DX Audio Driver V2.75a for Windows XP Driver
V5.12.01.0630.

Den er så vidt jeg kan se fra i starten af 2001, så jeg vil gerne prøve en
anden og nyere driver til onboard lydkortet.

Hvilken driver benytter i til lydkortet, og hvor kan jeg finde en bedre end
den jeg har nu ?

Fra : K E Nielsen

Dato : 02-03-03 06:51
Fra : "

Dato : 02-03-03 17:24

> Den nyeste?
>
> http://www.cmedia.com.tw/e_download_01.htm

Den prøver jeg :)

Vidste faktisk ikke der var en nyere da 2.75a er den nyeste at finde på
Asus' website.
Håber det løser crash problemet ;)