Duron = Celeron i ydelse?
Fra : Jan Hougaard

Dato : 01-03-03 16:46

Svare AMD's Duron nogenlunde til Intels Celeron i ydelse?

mvh Jan Hougaard

Bemærk SPAM-filter ved e-mail henvendelse.
Erstat invalid med dk

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-03-03 18:11

Jan Hougaard wrote:

> Svare AMD's Duron nogenlunde til Intels Celeron i ydelse?

Både og. Duron er AMD's svar på Intel's Celeron, men Duron er en del
kraftigere pr. frekvens.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-03-03 22:28

Martin L. Johansen 's insignificant opinion was stated in:
pQ58a.103127$Hl6.9692387@news010.worldonline.dk

> Både og. Duron er AMD's svar på Intel's Celeron, men Duron er en del
> kraftigere pr. frekvens.

Har du læst review'et som "no 1" linkede til ? Og vil du gentage det efter
at have læst den ?
Det ser tydeligvis ud til at en duron1200 er noget hurtigere end en
celeron1300 -og naturligvis endnu hurtigere end en celly1200 :)

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-03-03 23:06

Sune Storgaard wrote:

> [...]
> Det ser tydeligvis ud til at en duron1200 er noget hurtigere end en
> celeron1300 -og naturligvis endnu hurtigere end en celly1200 :)

Det er også det jeg siger Læs mit indlæg igen

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-03-03 23:48

Martin L. Johansen 's insignificant opinion was stated in:
_8a8a.103306$Hl6.9711424@news010.worldonline.dk

> Det er også det jeg siger Læs mit indlæg igen

Ok jeg læser lige igen.. du har ret :)

Jeg kan ikke engang undskylde mig med at jeg er stiv :(

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-03-03 23:58

Sune Storgaard wrote:

> Ok jeg læser lige igen.. du har ret :)
>
> Jeg kan ikke engang undskylde mig med at jeg er stiv :(

LOL, nej det er jo lørdag

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : No1

Dato : 01-03-03 20:27

> Svare AMD's Duron nogenlunde til Intels Celeron i ydelse?

Pr. clock (MHz) ca. som Pentium 4.

Se evt. celeron 1300 vs. duron 1200:
http://www.tomshardware.com/cpu/20020103/index.html

Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-03-03 02:16

On Sat, 1 Mar 2003 16:45:59 +0100, Jan Hougaard
<jan_hougaard@stofanet.invalid> wrote:

> Svare AMD's Duron nogenlunde til Intels Celeron i ydelse?
>

> mvh Jan Hougaard
>
> Bemærk SPAM-filter ved e-mail henvendelse.
> Erstat invalid med dk

Hej
Min erfaring er dog at det er lettere at overclocke Celly'en. En celly
1.1ghza som kører 150fsb løber klart fra en Duron 1.3ghz.

/Thomas

Fra : Jan Hougaard

Dato : 02-03-03 09:51

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Svare AMD's Duron nogenlunde til Intels Celeron i ydelse?

1000 tak for alle svarene.