Problemer med RAM..
Fra : Morten Christensen

Dato : 01-03-03 16:35

Hej! Jeg har netop skiftet min bundkort til et Asus A7V8X. Desuden har jeg
købt en ny XP2400+ og 256 DDR-ram PC2100, så jeg nu har 512 ialt.

Men problemet er, at når begge RAM-blokke sidder i, så genstartet PC'en
ligepludselig efter at windows kommer med en fejlmeddelelse. Nu har jeg
pillet den ene klods ud, og så kører det fint.

Hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg bytte den nye blok til en anden eller
hvordan?

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 18:43

> [...]
>pillet den ene klods ud, og så kører det fint.
>
>Hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg bytte den nye blok til en anden eller
Jeg vil helt klart gå efter 2 HELT ens ram kredse, måske også PC2700
Sidder de i 1+3 ?

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S