Multifunktionsprinter
Fra : Annette

Dato : 28-02-03 22:40

Hej i gruppen.

Jeg vil købe mig sådan en maskine der har printer, scanner og kopi i et,
men så har jeg brug for jeres hjælp, da jeg ikke har så meget forstand på
så meget men vil jo gerne lære det og så sandelig få købt det rigtige.

Min PC er en AMD-K6 450MHz, men jeg ved ikke hvad bundkortet hedder, 128
SD133 RAM, WIN 98 SE. Har i øjeblikket en printer HP Deskjet 895Cxi.

Jeg har ikke USB, som jeg kan se sådan en maskine kører på. Hvad er USB? Og
kan jeg få det til at fungere på min PC?

Ja, jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal spørge om, men I har sikkert nogle
gode råd inden jeg slæber sådan et instrument hjem...

Er de billige til 2000,- ok eller er der en bestemt I synes er kanon???

Takker på forhånd.

Annette

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 13:54

> Min PC er en AMD-K6 450MHz, men jeg ved ikke hvad bundkortet hedder, 128
> SD133 RAM, WIN 98 SE. Har i øjeblikket en printer HP Deskjet 895Cxi.

Det er da også en god printer... Hvorfor køber du ikke bare en scanner ved
siden af?

> Jeg har ikke USB, som jeg kan se sådan en maskine kører på. Hvad er USB?
Og
> kan jeg få det til at fungere på min PC?

USB er en port som computeren kan bruge til at kommunikere med printere,
scannere, mus, digitale kameraet etc. igennem...
Man kan købe et kort til at sætte i computeren, med USB-porte i - hvis du
ikke har USB i forvejen...
Du skal lede efter et I/O-kort - man kan få med 2 eller flere porte i
kortet - Det koster ca. 150 kr. og hedder formentlig noget i stil med PCI
2xUSB I/O-kort... eller noget lign.

> Ja, jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal spørge om, men I har sikkert nogle
> gode råd inden jeg slæber sådan et instrument hjem...

Ja - køb dig en scanner i stedet... Den printer du har er da helt fin..

> Er de billige til 2000,- ok eller er der en bestemt I synes er kanon???

Har en kammerat der har en - som han er okay tilfreds med...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Annette

Dato : 02-03-03 18:17

"Allan Rasmussen" <,> wrote in

> Det er da også en god printer... Hvorfor køber du ikke bare en scanner
> ved siden af?
>

> Mvh
> Allan Rasmussen

Tak for svaret.

Ja, du har ret. Det VAR en rigtig god printer, men den virker ikke mere, så
det kan ikke betale sig at få det lavet i forhold til hvad man får fra ny.
Og så mangler jeg også meget kopifunktionen til mit arbejde.
Derfor....

Annette