Harddiske
Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-02-03 12:27

Jeg står og skal have købt 2 harddiske der skal sidde på en promise
raid kontroller

Hvilke diske skal jeg vælge?

Jeg har selv kigget på Maxtor og Western Digital der begge har 8 mb
cache. Men er den ekstra cache noget man kan mærke? Og hvilken af de 2
diske er bedst? Eller skal jeg hellere gå efter noget helt andet?

Jeg har også et andet spørgsmål:

Jeg har købt et Compaq USB tastetur. Der fulgte ingen drivere med og
jeg kan simpelthen ikke finde på dem på compaq's hjemmeside. Man skal
vide hvilket computer det har sidder på før man kan finde noget som
helst derinde......

De få oplysninger jeg har på tasteturet er:

Model: SDM454OUL
Compaq: P/N 179355-087
Spare: P/N 180190-087

Så er der også en stregkode hvor der under står: B3555LP0AJV0TC

Er der noget der kan hjælpe med en driver? Jeg kører windows
2000......

Håber der er nogen der vil hjælpe....

Hilsen Michael Nielsen

Fra : Leony

Dato : 28-02-03 13:46

"Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og skal have købt 2 harddiske der skal sidde på en promise
> raid kontroller
> Hvilke diske skal jeg vælge?

Du finder harddiskeksperterne i news:dk.edb.hardware.drev så her vil der
nok være størst chance for et svar.

> [...]
> helst derinde......
> De få oplysninger jeg har på tasteturet er:

Prøv en af disse drivere de har i hvert fald virket før til et tastatur
af samme type:
http://www.google.com/search?q=SDM4540UL&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8
Prøv første hit ellers må du søge videre.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/