Hvilken skærm ??
Fra : jakob

Dato : 27-02-03 22:24

Jeg skal ud og købe en skærm til min far. Det er jo en jungle, men jeg
er kommet frem til nogen mulige og vil gerne høre fra nogen der har
erfaringer med dem.

Kandidaterne er:

Iiyama HM703UT Vision Master Pro 413

Hyundai ImageQuest Q770S Black / Silver

Sony MultiScan CPD-E250

Samsung SyncMaster 757NF

men det behøver nødvendigvis ikke at være en af dem. Det er et krav at
de er en skærm med helt flad skærm, og det med en rude foran en buet
skærm er altså ikke godt nok

JEg så et sted at syncmaster 700nf har et daimondtron rør, gælder det
også 757NF ? Hvad med hyundai de så ret interesante ud, ka de fås med
daimondtron rør ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : jakob

Dato : 27-02-03 22:26

> JEg så et sted at syncmaster 700nf har et daimondtron rør, gælder det
> også 757NF ? Hvad med hyundai de så ret interesante ud, ka de fås med
> daimondtron rør ??

Og så glemte jeg lige at sige at det også er væssentligt hvor meget den
fylder på et skrivebord

Hygge

Jakob

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 27-02-03 23:07

"jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message

> JEg så et sted at syncmaster 700nf har et daimondtron rør, gælder det
> også 757NF ?

Jep: http://www.samsung.se/

Mads Holmer-Jensen

Fra : Leony

Dato : 28-02-03 10:16

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal ud og købe en skærm til min far. Det er jo en jungle, men jeg
> er kommet frem til nogen mulige og vil gerne høre fra nogen der har
> [...]

Samsung eller Sony.
Du finder eksperterne i news:dk.edb.hardware.skaerm hvorfor du nok vil
få flere svar der.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : jakob

Dato : 28-02-03 19:00

> Du finder eksperterne i news:dk.edb.hardware.skaerm hvorfor du nok vil
> få flere svar der.

Fair nok, jeg var ikke klar over eksistensen af en sådan gruppe

VH

Jakob