Soltek 75FRV - nyinstallation
Fra : Thomas Krath

Dato : 27-02-03 19:16

Hej hol!

Jeg har netop installeret subj. + XP1800 + PC2700 Samsung ram (256 MB) osv..

Harddisken er en Samsung.

Problem 1:
Efter 1. installation af Windows XP (blå skærm -> aut. reset), ændrer jeg
bootup til harddisken, hvorpå det er installeret. Når jeg starter op på
harddisken skriver computeren "NTLDR missing (el. not found), please
restart". Hva' gør jeg/hvad betyder det? I appendixet står der intet
herom.

Problem 2:
Når jeg ændrer FSB i bios fra 100 -> 133 kan computeren pludselig ikke
starte op (sort skærm). Hvordan reseter jeg bios? Der står intet herom i
manualen, og det hjælper ikke blot at holde on/of knappen inde.

... håber i kan hjælpe! Indlæg er også postet på hol.dk.

Mvh/Thomas Krath

Fra : Thomas Krath

Dato : 28-02-03 01:00

> .. håber i kan hjælpe! Indlæg er også postet på hol.dk.

Har løst problemet.

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk <---- igen online!